Good work(out)!


Shit! Idag ger jag mig en klapp på axeln. Bra jobbat Tess!
Gick in till stan, tog en sväng till Babyproffsen och köpte Vyssan Lull tassar till spjälsängen, gick till H&M och hittade en ursöt dress till Meja jag bara inte kunde motstå (spec när jag hade 20% rabatt i min H&M-app), tog bussen till Flygstaden och handlade på Maxi (kom på ett bra knep att få hem alla varor, jag knöt fast påsarna på "styret", en på var sida, och blöjorna fick åka på skötväskan ((min korg under vagnen är sönder))), in på ÖB och köpa våtservetter och sen gick jag hem. Det resulterade i över 13 tusen steg, jo jag tackar ja! =)

Solen skiner för fullt ute och det kliar i kroppen, ut ut ut och njut!
Ska sätta på sittdelen till vagnen, lillan är sjukt trött på att se insidan av liggdelen nu.

  

Såhär kan man sitta...


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...