Skönhetssömn, eller?


Oj! Gårdagen tog tydligen alla mina krafter, för jag däckade med kläderna på som en klubbad säl när jag nattade lillan vid halv åtta. Och sov till idag!

Dagen blev inte alls som planerad. Det blev därför inget Plantagen och inga blommor till uteplatsen. Det blev heller inga steg (!!) eftersom min trotjänare inte riktigt funkade som jag ville och fick stanna hemma.

MEN det blev en bra dag ändå. Träffade Thore och han följde med till Lekcenter för att prova bilstol till lillan, sen tog vi en kaffe hos mina föräldrar. Släppte av honom i stan och mötte upp med en tjej som jag "träffat" i bloggvärlden, Tora, och vi bänkade oss med våra bebisar på Regnbågen.
(hade ingen kamera med mig och glömde ta med mobilen *hrmpf*)

Chefen ringde mitt i en "efter-maten-kräk-session" och sa något om att hon skulle komma förbi, så jag lovade vara hemma vid sextiden. Så vi bytte blöja på våra små och skiljdes senare åt. Hemma var grillen tänd och det tog inte många minuter innan jag satte tänderna i en köttabit och strax efter kom chefen och lämnade en bröllopspresent. TACK! =)


(bilder kommer, måste bara vakna först)


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...