Skönsång


Jaha. Då sitter jag här ensam. Lillan väckte mig med sin skönsång redan INNAN sex idag. Efter maten visade hon tydligt att hon ville sova igen, så hon ligger i sängen sen en halvtimme och sussar gott. Istället för att gå och lägga mig passar jag på att njuta av egentiden.

Vädret är sjukt tråkigt idag! Grått grått grått! Blåser och regnar, en riktig höstdag! Nu ska jag snart äta frukost, ska bara se klar på BB-reprisen. Sen ska jag fortsätta leta bilbarnstol. Lillan har nästan vuxit ur sin, redan!

Vad har ni för bilbarnstol?



=)


Kommentarer
Postat av: Tora - Viggos mamma

hade missat din kommentar! Vet inte hur jag lyckas..

Här kommer mina svar iaf (ska snart blogga om allt det med)



När Viggo låg i vagnen hade han ofta bara en blöja på sig och ett lakarn över sig, när han låg o lekte hade vi en kortärmad och ganska tunn body på honom, inga brallor. Sen får man ju känna lite med, ibland kanske tunna byxor skulle behövas.

Vi hade med oss två flaskor, använde ändå bara en men alltid skönt att ha en till. Jag hade vällingdoseraren (älskar den!) och en termos när vi drog ut. På flyget hade jag med pulver i min vällingdoserare och sedan köpte jag vatten på flyget som de värmde åt mig, inga problem. Vattnet på toaletterna är fullt av klor!

Viggo hade inga problem med flygningen, kanske var ren tur. Vi satt och drog lite i nappen under lyft o landning så han slapp lock. Suger de så går det oftast bra.



Just nu är både jag och mannen SJUKT trötta på denna staden och mest av allt dessa jävla norrmännen! Vi kanske flyttar ganska snart, om jag får min vilja igenom, annars blir det efter sommaren.

Åker hem i påsk, vi kanske kunde ta en fika om du har lust?



Kram!

2011-04-06 @ 12:29:19
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Hulda

Såg att föregående talare också verkar vara i Norge...här är en till som är sjukt trött på det och bara längtar hem till Sverige igen :-)



Ang. bilbarnstol, vi har en Acta Graco, den kan Melvin ha ett bra tag till. Tror den ska hålla till 13 kg men jag tror han växer ur den på längen först. Därefter tänker vi köpa en bilbarnstol från 10-35 kg...så har man den ett bra tag :-) har hittat några på barnas hus här i sandvika.

2011-04-06 @ 13:09:42
Postat av: Emma

vi har Besafe iZi Kid X3 med ISOfix, finns även utan. Klarar upp till 18kg och 4 år.

Är jätte nöjd med den stolen, lillen sitter jätte bra i den, den är lätt att montera och även lätt att spänna fast barnen i lätt att spänna fast dem.

2011-04-06 @ 20:45:18
Postat av: ulrica

haha talande bildserie =)

2011-04-06 @ 21:30:57
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...