Påskhelgen


Här har helgen sprungit förbi mig och jag har varken haft tid eller tagit mig tid till att blogga. Jag har istället njutit (försökt) av det fina vädret och av all god påskmat (läs julmat) med min härliga familj. Nu sitter jag brunbränd i soffan och känner lugnet. Lillan sover, Liam är hos sin mamma och älsklingen ligger brevid mig...

Bjuder på ett bildregn från helgen:

  

Gick in till stan i fredags. Det var tivoli på Tullkammarkajen. Sen blev det glass på stan.
På kvällen åt vi påskmat hos mina föräldrar och ungarna fick varsitt påskägg, med kläder i. (Bra idé mamma!)

  

Denna söta klänning och ett par leggins fick Meja av sin mormor.

  

Lördagsmorgonen bjöd på promenad till affären sen påsklunch hos familjen Jörgensen.

  

  

På kvällen var vi hos Anders och Annelie. Vi åt massa god mat, fondue och morotskaka (hann slänga ihop en kaka under dagen, inte illa pinkat!)




Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...