Babysim


Så, då var fösta lektionen på höstens babysim avklarad. Meja somnade innan vi ens hann ut till bilen och jag hade behövt en power-nap oxå känner jag.
Meja tyckte det var jättekul att simma! Vilken skillnad från i våras. Då var hon mer nervös och stel, nu plaskade och sparkade hon med benen för fullt! Jag var i stort sett blind under hela simmet eftersom hon dränkte mig med plask. Gullunge! Men flyta på rygg vill hon ikke!
Tredje gången ska vi dyka. Känns nervöst. Känns skummt att dränka sitt barn lixom. Meja får ju panik bara hon får vatten i ansiktet, undra då hur det bli när hon ska vara UNDER vattnet. Hujedamig.
Köpte ett par nya simbyxor för jag misstänkte att hon vuxit ur de gamla, men hon kan nog behålla dom ett par veckor till ialla fall.





Bilder från i våras.


Kommentarer
Postat av: fh

skoj :))

2011-08-31 @ 16:07:01
Postat av: Hulda

Mysigt! VI har babysim här också men det är så förbaskat dyrt...Melvin får bada i sin badbalja istället coh på sommaren hemma hos mormor i Sverige i hans pool :-) och även hennes stora badkar :-)


Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...