Fjäsk


I fredags fjäskade jag lite för min kära mor så hon kunde hämta mig och Meja och köra oss till Eurostop. Visst hade vi kunnat ta bussen, men regnet piskade i sidled och innan vi kommit till busshållsplatsen hade vi vart dyngsura. (Den lilla bilen är kaputt så K tar den stora till jobbet nämligen.) Mamma ställde upp och vi fick några mysiga timmar med en del shopping i varuhuset.

Hittade ursöta kläder till lilla Leon i NZ. Dom får sommar där nu när vi får vinter och det är rea på alla sommarkläder här, så jag passade på att fynda en del. (Lägger inte ut bild, nåt får ju bli en överrasking iaf. =) )
Meja fick sig oxå lite nya kläder. Hade beställt ett par lila manchesterbyxor men d var för stora, så jag köpte rätt strl. Hon fick även en söt tunika. Hennes mormor köpte ett par söta moccasiner (stavas??) som åkte på direkt. Jag hittade jeansen jag hade beställt hem men som hade hål, så de fick oxå hänga med hem. =)

  

Vi hängde med mormor hem och Meja fick lite sen middag. Vi hann även med lite kaffe och bulle innan K kom och hämtade oss. Vi åkte vidare till Biltema och köpte ett batteri till lillbilen sen svängde vi inom Maxi och köpte lite plockgodis, som jag längat. =) Kvällen fortsatte i lugnets tecken och jag å K såg en film i sängen innan jag stände mina brungröna för natten...


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...