Lata dagar


Hua vad jag är lättpåverkad av vädret! Häromdagen var vi bara inne heela dagen. Jag var så himla trött att jag knappt orkade göra nåt. Men var ju tvungen att hålla igång med Meja. Idag var vi iaf på stan en sväng. Var inne med vagnen (som krånglar redan!!!) på Babyproffsen. Vi fick inte fixat den idag. Det ska beställas reservdelar och sen ska vi vara utan den en dag för att få den lagad. Herregud, vagnen är tre veckor!! *hrmpf*
Thore gjorde oss sällskap och vi tog oss en tur i Stenalyckan och efter nästan två timmar var vi hemma igen och Liam hämtad på dagis.
Nu är maten i våra kistor och bebis ligger i sängen. Storebror får vara uppe en stund till. Sen blir det tidigt i säng för mamman och pappan. Puh vad jag lagt mig för sent dessa kvällar.




PS. Idag kom jag i mina jeans, och dom satt till och med bättre nu är innan! WOHO!


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...