Lööda


Lördagmorgon inleddes med ett samtal från jobbet som undrade om jag kunde hoppa in några timmar på dagen. Men detta blev den första gången jag fick tacka nej. K skulle till Kvibille och hjälpa till att bygga en uteplats och han skulle ha Liam med sig, mamma och pappa var iväg och Ks föräldrar var i Norrköping.
Istället tog jag lillan och styrde mot Trönninge för att sälja vår gamla vagn, och självklart umgås med goda vänner. Jag blev bjuden på rispudding (hette d så?) som var riktigt smarrigt! Meja fick spagetti och köttfärssås i sin vagn (man tager vad man haver i sittväg). Efter husesyn (som jag tjatat om ett tag) satte vi oss på altanen igen och fikade innan det var dags för värdparet att åka till jobbet.



  



Mätta och belåtna.
Meja visade glatt upp sina nya färdigheter, resa sig.
En liten glimt av den fina trädgården som väcker "vill-ha-begär".


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...