host host


Söndagskvällen spenderade jag på jobbet. Det var inte lika kul som sist, men det berodde på att halsen sved och febern spökade. Men jag stannade de 5 timmar jag var inringd på, och gjorde det bästa av stunden. Väl hemma däckade jag direkt och sov som en kratta hela natten. Näsan rann och var täppt och halsen brände.

Måndagen började tidigt. K jobbade och Meja och Liam var piggepiggelin, mot min stora förtvivlan. Efter lite frukost och morgonunderhållning gick vi bort till apoteket för att köpa panodil. Fy bubblan va strängt det var. Solen stekte och kroppen bad mig stanna flera gånger. När vi kom hem igen väntade Liams mamma och strax efter hade jag bara en pigg dotter att underhålla. Hon fick äta gröten själv och sen badade vi. När K kom hem rotade vi fram och packade upp lära-gå-vagnen hon fick i doppresent av sin gudfar, och sen blev det åka av för Meja. Oj vad hon gillade när K körde runt henne i hela huset. =)


  






Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...