Kalas


I onsdags var det dags att börja fira Meja. Först ut blev bebiskalaset.

(Tanken var att ha alla kalas på lördagen som ett enda, bara att bebisarna skulle komma lite tidigare, men när alla inte kunde så anpassade jag mig och nu blev det fyra kalas ist! Men nästa år blir det andra bullar! De som inte kan komma på utsatt dag får skylla sig själva, thats it!)

Dagens gäster var Viggo och Lucas, och självklart deras mammor Tora och Emma.



  






  

Jag gjorde några minitåror i form av hjärtan av rulltårtebotten som jag tryckte ur med en pepparkaksform. Mellan la jag mosad banan och toppade med grädde och lite strössel. Meja fick ett ljus i sin.

  

  

Sen var det dags för presentöppning. Av Viggo och Tora fick Meja en leopardklänning och en pingvinsparbössa och av Lucas och Emma fick hon en väska och diadem.

Tack för presenterna!

Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...