Sista simmet

I onsdags var sista gången på babysimmet. Eftersom jag inte får göra nåt med min dåliga rygg drog jag med mig älsklingen. Äntligen skulle han få vara med! Det gick hur bra som helst dessutom. =) Själv agerade jag fotograf med Ninnis kamera och tog ett par riktigt bra bilder.
När vi skulle gå så fick Meja ett diplom och vi köpte undervattensbilden vi tog för ett par veckor sen.
När nästa säsong börjar så jobbar vi och kommer inte kunna gå på simmet. Men vi ska försöka hinna med ett par drop-in iaf, (jag är ledig varje fredag).


Kommentarer
Postat av: fh

fina bilder :))

2011-12-01 @ 18:31:13
Postat av: jennie

så fina bilder :))

2011-12-01 @ 19:46:28
URL: http://mybeautifullie.blogg.se/index.html
Postat av: Liv

Vilken fin undervattensbild ni fick till :)

2011-12-02 @ 08:18:21

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...