Rulla rulla liten bulle


Tack för alla fina kommentarer! Har läst dom om och om igen! =) Känns skönt att bli förstådd.

Idag fick vi ställa klockan på alarm för att komma upp i någorlunda tid. När jag kom upp var det vitt ute och när jag tände julgranen överöstes jag av julkänslorna. Kan fortfarande inte fatta att det är julafton på lördag...

Efter lite förmiddagsmys med Tora åkte jag och lillan till jobbet och åt julbord. Var riktigt kul att se alla kollegor igen.
När maten nåt magsäcken var det dags att handla det sista inför jul och fyra timmar senare var vi hemma igen. Kastade i Meja mat och sen slängde jag mig på köttbullsprojektet, (som resulterade i 73 välskapta godingar). När älsklingen kommit hem och Meja lagts fortsatte jag med nejlikor-i-apelsiner-med-rött-band-projektet. Nu har jag tittat på Leilas söta jul och ska snart knoppa. Städdag i morgon.

(daamn, kameran ligger på köksbordet, orkar veerkligen inte hämta den, få bli bildregn i morgon...)



Fina kulor som min svägerska gjorde till oss förra julen. =)

Kommentarer
Postat av: fh

ok :))

2011-12-21 @ 22:12:31
Postat av: ulrica

åh mysigt med julgran.... kanske som var det som fattades för att jag skulle få julkänsla!



Har ni hittat några att umgås med på uppersittarkvällen? Vi ska försöka komma inom en sväng inann vi åker till mina föräldrar. Nic slutar vid 15-tiden så jag ringer när vi kör mot halmstad!

2011-12-21 @ 22:28:30
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...