My b-day


Det var ju då min åldringsdag i onsdags.
Mamma var här med nybakt kaka på dagen
och myste med mig och Meja.

  

(Meja i min mammas gamla klänning)

På kvällen väntade en överraskning,
restaurangbesök.
Nervösa packade vi in barn med tillbehör
och oss själva i bilen och styrde mot Pio.

Mitt citat påväg in på restaurangen:
"Börjar dom (barnen) skrika här så är vi väl portade för livet".
(Jag har aldrig vart på restaurang med småbarn,
eller ens mina egna barn, så jag var nervös!)

  

  

Det stog fina blommor på bordet när vi kom,
och älsklingen hade skrivit ett rim.
I ett av korten stog det att jag skulle befinna mig på
Tylösand SPA kl 10 på lördag!

Vi åt supergod mat och efterrätten slank ner och la sig som
ett lock innan matkomat tog över.
Två timmar efter vi åkt var vi hemma igen! =)


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...