En helt vanlig söndag


Idag har vädret vart kasst. Men d har vart ganska skönt faktiskt. Jag blir mindre stressad när det regnar, då kan jag slappa med gott samvete. =) Vi tog lite sovmorgon och steg upp strax innan halv nio. Åt frukost och kröp ner i sängen igen. Vid halv ett mötte jag och Meja upp Ninni och Elsa på Eurostop. Vi kikade lite i affärer och tog en fika. Jag kände mig mkt piggare och hade inte alls lika ont, även om det var strängt att gå runt. Jag och Meja åkte vidare till Vallås, (för femtioelftegången denna veckan), och mötte upp med älsklingen som var där och fick hjälp med att laga bilen. Där fick jag både mat och fika och vid femtiden var allt klart med bilen så vi åkte hem. Resten av kvällen har bara ägnats åt mys och slappe och snart är det dags för film.



PappaMejamys <3


Kommentarer
Postat av: ulrica

myspys bild =)

2011-07-19 @ 22:15:55
URL: http://ulricalovisa.blogg.s

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...