Springa ärenden


Igår var jag lite tvungen att åka in till stan för att göra några ärenden. Mitt körkort måste förnyas och jag fick en påminnelse häromdagen att jag måste skicka in ett foto inom 30 dagar, annars finns risken att jag måste ta körkortet på nytt!! Denna gången försökte jag anstränga mig lite mer än till passfotot med min look =), och jag blev rätt nöjd ändå.
Jag var även tvungen att köpa en ny och större almanacka. Nu på senaste känns det som jag missat och blandat ihop så många dagar och händelser. =/ Jag fick tag i en stor och bra almanacka där man kan skriva in namnen på alla i familjen, så får man en varsinn kolumn. Nu kan väl inget missas!

På ftermiddagen hängde jag på Frida till Flygstaden och jag tror nog vi var iväg i tre (!!) timmar. =) Massa snacka och en del fynd. Det slutade med att hon fick köra mig hem, jag hade cyklat dit, för det började regna. Men tur var väl det, hade ju en del med mig hem.



Mamma och syster kom in och höll mig sällskap. Här äter vi pasta på torget.



Mkt nöjd med den nya kalendern.



Billigt fynd, 39,50:-!



Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...