Note to self


Svara alltid på SMS direkt när jag får dom, annars glömmer jag.

Skriv alltid upp händelser direkt när de bestäms/dyker upp.
(Skriv upp i mobilen, i fickalmanackan, i kalendern på kylskåpet och, om det är samma vecka, på magnettavlan!)

Boka inte in mer än EN sak om dagen. Jag hinner sällan med två utan att stressa, och av stressen blir jag svettig, vilket jag inte gillar ALLS! (blir törstig, sen kissenödig...)
(kan räkna in: Gör inte två saker samtidigt. Bara i nödfall. Gör klart och börja på...)


Thats it for now.

(måste skriva klart smset till Ninni, men måste kolla kalendern först och sen boka in och skriva upp!)


Kommentarer
Postat av: Ninni

Haha, nu är det inbokat iaf :)

2011-06-01 @ 19:02:04
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: ulrica

Hahaha där kände jag igen mig!



Jag skriver ju lappa till mig själv varje dag (och har gjort så länge jag kan minnas) och på senare tid även i mobilen ifall jag glömmer lapparna. Ibland hjälper dock inte ens lappar och mobilanteckningar :/

2011-06-06 @ 01:37:00
URL: http://ulricalovisa.blogg.s

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...