Effektiv!


Idag kan man väl påstå att jag fick mig ett ryck! När jag vaknade i morse var jag bde hostig och nös en si så där 325 gånger. MEN när kaffet tagit bort huvudvärken och solen sken sitt starkaste kom det. Energin! På med musik, lillan sov och jag tog fram hantlarna. La mej på golvet och gjorde alla övningar jag kunde komma på. Svettig och anfådd drog jag på mig träningskläderna och bestämde mig för en powerwalk. Lillan matades och stoppades i vagnen och vi susade ut med brillorna på, hej å hå! 15 minuter senare var jag framme på ICA, postade paketet, hämtade andan och vips susade vi hemåt igen. Fick dock göra ett pitstop för omplåstring, aj stackars tå! Hemma igen efter ca 40 minuter! WOW!




Redo för powerwalk!


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...