Räkbakelse


Sen en tid tillbaka har vi bara en bil. Tanken att behöva åka buss fick mig nästan att köpa en annan bil, bara för att få slippa sätta mig på den dära snigeltaxin. Men det har gått förvånadsvärt bra. Sen snön försvann så går det faktiskt att ta sig fram gåendes. Till stan blir det buss, men till våren ska det nog funka att gå dit med. Men så kom "våren" med världens bakslag och fyllde hela marken med sin vita säd, eller jag menar sitt vita täcke...! =P

Bristen på blöjor och kaffe gjorde att jag utnyttjade min dotters söta ansikte och skickade en urgullig bild till Mejas mormor och kort sagt bad om skjuts till affären... =)
Snäll som hon är min mor ställde upp och jag fick handlat mina förnödenheter. Till råga på allt hade hon med sig tre goda räkbomber! Min pappa dök upp strax efter vi kommit hem och vi njöt av dessa räkbakelser med en god kopp kaffe.

  

MUMS!


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...