Låång dag


I fredags var en lång dag. Vi lämnade huset redan halv tio när vi gick till dagis och lämnade storebror. Gick raka vägen till bussen och åkte in till stan.
Ammade tösen innan föräldrargruppen började och snodde åt mig en babysitter. Vi pratade lite om utveckling och nästa gång ska vi prata smakportioner. HUA va tiden går snabbt. Ska min lilla bebis äta riktig mat?!
 Lillan var söt som socker och lugn som en filbunke. (Var nog nappens förtjänst det sistnämnda.)

  

River era bebisar oxå sig i ansiktet när dom suger på nappen och är trötta? Lillan har iaf två rivmärken i ansiktet nu... =/

Efteråt gick bussen mot Vallås och väl framme kastade jag  mig över en gammal furubyrå, som jag slipade och sen målade vit. (Jag är inte jätteförtjust i "fulfuru" så jag har erbjudit mig att måla om mina föräldrars alla furumöbler.) Efter en del slit, någrar koppa kaffe och aminingspauser var möblen klar och vi fick skjuts hem.



Mys med moster

Lagom till Magda kom med sin systerdotter, beställde jag pizza till oss och vi snackade massa skit och hade en mysig kväll. Vid tio åkte dom hem och jag somnade ganska direkt!
Grabbarna grus var ute med Tobbe och åkte lastbil och kom hem långt efter jag somnat.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...