En helt vanlig lördag


Igår vaknade vi som vanligt mellan halv sju och sju. Lillan fick mat sen åkte hon ner i babygymmet och jag kunde äta frukost.
Jag har bestämt mig för att få till det med träningen nu, så varannan morgon/förmiddag lägger jag mig på golvet och flaxar hejvilt med armar och ben. Men hjälper gör det nog för jag hade grym träningsvärk häromdagen. Så när lillan lekt färdigt är det dags för henne att sova och för mig att träna. Sagt och gjort.

Hade en del energi kvar och medan Meja fortfarande sov bakade jag chokladmuffins-a-la-ny-variant. Strax innan två dök Thore och Caroline upp och fick provsmaka mina läckerheter. Sen tjötade vi en massa skit och när solen kom fram tog vi en promenix till Flygstaden.



Chokladmuffins


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...