Fynd!


Mötte upp med Elsa och Ninni i stan i lördags. Vi blev besvikna på den usla marknaden och satte oss på ett fik och mättade alla fyra magor. Strax efter det var det dax för Ninni att åka hem, hon skulle ha kalas på eftermiddagen.
Jag och Meja fortsatte på stan och gjorde riktiga fynd!

  

Allt på första bilden kostade 9:-/st! Snacka om fynd!
Hittade två par byxor på Lindex, jeanesleggings och haremsbyxor.
(Sockarna fick jag gratis och mössan ska tillbaka, den var för liten.)

Vi träffade Thore och Carro oxå. Tog en snabb kaffe innan det började regna och jag småsprang till bilen.


Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag blev oxå ruskigt besviken på den så kallade marknaden!

Hade hört om det på reklamen o tyckte att det låter ju kul, o så var det typ 2 stånd lite här o var..

Det kallar jag inte marknad!

Men fick iaf en liten dag på stan med barnen, som fick äta på McDonalds!

Kram Kram

2011-05-30 @ 07:38:33
URL: http://bullmamsen.blogspot.com

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...