Göteborg, here we come!



Min kära vän Ullis har sen en tid bott i Göteborg med sin kille, och jag kan väl räkna på mitt ringfinger hur många gånger jag vart och hälsat på... 1 gång var svaret på d. Jag vet att det är lite dåligt av mig, ch har väl egentligen ingen bra ursäkt heller. MEN så kom tillfället jag bara inte kunde missa. Vi hade hittat en bilbarnstol till lillan i Trollhättan, mkt billigare än här i stan, plus att jag då kunde hälsa på Ullis.



Så jag packade in mig och lillan, vagn, väskor och styrde mot Gbg. Resan gick jättebra och lillan sov hela tiden! =)
När vi kom fram installerade vi oss och lillan fick mat. Sen gick vi till närmsta apotek och jag bunkrade upp med allergitabletter. På kvällen bjöds jag på min favvo potatisgratäng och kycklingfilé. När lillan somnade var det dags för något jag verkligen längtat efter, Nintendo! =) När jag tryckt hål på tummen la vi ner det och kollade på Big Brother. Sen var det dags att sova, jag körde ju redan på övertid.

  

Meja sov i min säng och det gick jättebra. Vi följde rutinerna och hon sov som en stock natten genom. På morgonen åt vi gröt på rummet. Behöver ju inte väcka hela huset kl 6. =) När vi sen var klara körde vi till Trollhättan, köpte stolen, installerade den och körde hem. Två timmar i bil när vädret var superfint. Men Ullis hade bokat in tid för oss i Slottsskogen och efter lite mat så var vi på plats.

  

  

När vi ätit upp glassarna gick vi till bilen och vi åkte hem hem. Jag vet inte vem som var tröttas, jag eller Meja, men jag kan berätta att vi somnade tidigt båda två...


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...