Sömnapné?!


De senaste dagarna har jag vart fruktansvärt trött! Ungefär som i början av graviditeten. Jag kan nog somna ståendes.
Jag vet inte om det är vädret som påverkar mig eller att tant röd kommit på "kärt" återbesök, efter mer än ett års frånvaro.

  

Söndagen bjöd på... INGENTING. Älsklingen jobbade 18 timmar och jag och lillan sov och myste om vartannat. Måndagen flöt på i nästan samma anda. Vi kom igång med dagen vid två, då vi åkte och handlade.
På kvällen var jag så trött att jag trodde jag skulle somna i kastrullerna när jag lagade mat. Glömde såklart fackmötet som jag sett fram emot en längre tid! Fan!

Denna veckan är fullbokad, och på torsdag natt åker vi äntligen till Mallorca!


Kommentarer
Postat av: ulrica

Tror det beror på tant röd...



Åh vad kul att ni åker på torsdag! =) Härligt härligt!

2011-05-18 @ 00:50:52
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...