Nurse

Morgonen började som vanligt på onsdagar. Trycka i Meja frukost sen swisch iväg till babysimmet. Meja njöt i vattnet som vanligt. Så härligt att se henne så glad. =)
Min mamma ringde mitt i morgonruschen och bad mig titta till min kära syster som åkt på en dum infektion. Jag och Meja styrde dit efter simmet och lagade mat åt henne och sen tog vi med henne hem till oss.
Vi har haft en mysig dag trots hennes tillstånd. Lagat god mat och ätit massa gottis.
Meja har blivit så go. Hon har verkligen utvecklat en stark personlighet och jag bara älskar henne mer och mer så mitt hjärta snart spricker! ❤


Kommentarer
Postat av: PillanH ^^

Tack igen för att ni tog hand om mig <3 :)

2011-11-23 @ 22:13:00
Postat av: Sara och Liam

Underbart söt :)

2011-11-23 @ 23:06:40
URL: http://saratholson.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...