Febrig liten tjej


Har precis tryck i mig en tallrik flingor. Vart vrålhungrig sen i natt, men slutade jag köra vagnen vaknade hon. Jag testade varianten "ligga-på-fotändan-och-vagga-vagnen-i-sömnen-metoden" i natt, men den funkar inte. Men det var nog skönare för Meja att sova sittandes för allt som allt fick hon ca tre timmars sömn. Snoret forsar och febern ligger på 39 grader. Nu sover hon i vagnen.
Ringde jobbet i morse och meddelade att jag inte kunde komma. Kim är som sagt i väg hela helgen och det känns inte bra att lämna iväg henne när hon är så dålig.
Idag blir det lugnt. Ska ev till apoteket och köpa mer alvedon och neszeril, men that's it.

Jag borde sova en stund, för de minuterna jag blundade i natt ryms inom varvet på klockan.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...