Grannfejden


Sitter i sängen och pustar ut. Vilken dag!
Visserligen började den med "sovmorgon" (läs: ignorerade barnen) fram till åttasnåret. Men det gjorde knappt nytta, för nattsömnen var piss. Andra natten i rad som grannen får för sig att köra tvättmaskinen efter elva!!
(JAA, jag går och lägger mig tidigt även på helgen, så d så!)
Sen har tempot vart över det röda på min tålamodstermometer.
Vi gick till Flygstaden och postade ett paket, gick inom Skopunkten där jag blev påminnd om mina "muskliga" vader, (HEJDÅ alla snygga stövlar) och slutligen inom ÖB och titta på leksakerna, (som Liam fick som belöning för att han "skött sig").

Hemma igen sov lillan fortfarande så jag passade på att städa lite. Eftersom jag hade vart ute och cyklat med Liam hade han lovat mig att hjälpa till att damsuga.
(TIPS: Det funkar att muta barnen.)

  

Första bilden: Missnöjd
Andra bilden: Jag säger; ... vi ska skicka bilden till pappa.


Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

Vet att Anna har samma problem med sina vader. Kom till mig på jobbet imorgon så får du prova stövlar hos oss. Finns några snygga med knytning så då kan man ju reglera storleken vid vaden.

jag kan behöva lite roligt sällskap imorgon också. ;)



KRAM!

2011-10-25 @ 19:57:59
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...