Vardagslyx


I morse bad jag lillfisen att somna om. Hon ville ta morgon strax efter 06, men vi myste ner oss i sängen och sov till åtta. Sen åt vi god frukost. Meja tittade på Teletubbies och jag gjorde mig iordning, sen var det dags för rytmik. Vi mötte upp med båda systrarna Runemyr med föräldrar och vi lunchade tillsammans efteråt.

Eftermiddagen ägnade jag åt städning och tvättning. Mommo kom förbi en snabbis precis när Meja blivit väckt, av GRANNEN! Oturligt nog tappade hon en massa krukor i ståltrappan och skrämde slag på lillan, som fick klara sig med endast en timmes sömn på hela dagen!

Jag slängde ihop lite middag och vi lyxade till det med efterrätt.
Nu är det soffhäng och här blir vi hela kvällen.



Familjen.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...