Billigt är bra, men gratis är godast


Har en stund över nu innan jag ska hämta Liam på dagis. Meja sover i vagnen, (efter mkt om och men!) och jag har precis käkat mig mätt på kanelgifflar. Idag har inget gått som planerat. Lillan har vart jättekinkig och inget duger. Tror det är tand nummer två som är anledningen. Sen är inte jag den roligaste personen idag heller. (Men kan man bli annat när man är uppe innan 06?!)
Funderar på att spendera lite pengar på Maxi sen. Liam får leka av sig i minihuset och Meja har fått komma ut. En gratis påse morötter och kaffe för 15 kr är lockbetet. Hade visselrigen bara behövt stå gratis inträde så hade jag kommit. Hahha!




Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...