Händelserna i förväg?!

 
Det har vart en lång, ganska händelselös, helg hos oss. Vi har inte gjort nåt, förutom en runda förbi huset (tredje rundan nu =P ) och en snabbfika hos mina föräldrar när vi ändå var i krokarna.
Vi har mest levt i en slags husbubbla och jag har redan inrett köket och badrummen, (dom ska göras om helt nämligen). Vilka buskar som ska bort och vilket staket vi ska ha. Hur soffan ska stå för att inte skymma braskaminen. Var julgranen kan stå, (kanske vi kan dansa runt den?). Sen har det googlats hejvilt på allt vad husköp, lån, pantbrev, bra-att-veta heter.



Vardagsrummet med braskaminen och dörr ut till trädäck.

TIPS MOTTAGES GÄRNA!!

Förutom det har vi mest pillat på Mejas tand och "ååååååhh"-at oss åt gullungen när hos står och dansar med en fjärrkontroll i varje hand till Teletubbies.


Kommentarer
Postat av: Hulda

hahaha..jag vet jag är lika dan. På nätterna när jag inte kan sova inreder jag olika hus jag var inne i, effektivt för jag brukar somna när jag inreder köket (och det är andra rummet jag brukar ta). Jag inreder dock fortfarande i mina drömmar huset som blev vårt men vi fick tacka ner till för att sambon fick jobb i NOrge. Om inte han hade börjat jobba här så hade vi suttit i vårt drömhus i Mellbystrand :-) Åh vad jag vill ha det huset!!!


Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...