Hodepine!


Jag vet inte om det är de senaste nätternas längre sovtid som gjort att jag fått en sån plågsam huvudvärk direkt på morgonen. Den håller gärna i sig så länge som möjligt oxå.
Idag vaknade jag kl åtta! Vet inte om eller hur länge Meja vart vaken, för jag hörde inte henne iaf. Synd bara att morgonen började med kaffehaveri och fortsatte med en jättekinkig tjej. Vilken pärs!
Vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet, heela dagen, kanske till och med hela helgen.

POFF! Back to reality, disk och tvätt ropar!




Kommentarer
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!!! :D :D

klockren kommentar. hahaha!!! :D

nä jag fattar inte heller. om man har fast jobb, får man inte lån om man inte har 15% av handpenningen. (då får man kolla billigt hus, INTE enmiljonshus)

och om man har handpenning till billligt hus, så har man inte jobb. varför måste man ha ALLT? Hur mycket pengar tror de man har egentligen? Vaddå jobb för o låna pengar. Betala kan vi! jag måste inte ha jobb för att ha inkomst.. inte när jag är på FP.



o så räknade hon i schablongrej, att man kostar 7500/månaden som VUXEN. och barn kostar 2500 kr i månaden. Och barnbidrag räknades inte!



som att våra barn kostar 5000 i månaden.....?????

mat blöjor, det är det som kostar.

kläder har vi redan massor och köper billigt i ullared. annars får vi resten..

nä inga femtsen för ungarna här. fattar inte alls. varför ska man kosta så mycket? Kostar ajg och lasse 15000 ihop?

femtontusen?!

nääääheeeeddu. hyra, mat, räkningar. thats it.



nä jag fattar inte... varför... varfööör.

2011-09-30 @ 11:40:43
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

klockrent inlägg också. bilden där med ja..., haha! varför ens försöka liksom. Det ser likadant ut efter en timme. fattar inte. det är mycket jag inte fattar idag... :P



nä,m brukar bli snabbskit 2,0 och sen ut igen för vincent hänger på dörrlåset, eller så är de tysta, det är ju DÅ man ska bli riktigt orolig..^^

pöss

2011-09-30 @ 11:42:17
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Johanna

Riktigt härlig bild... det kan man verkligen fråga sig många gånger!

2011-09-30 @ 11:50:15
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...