Plask!!


Sitter i soffan och gäspar och orkar inte alls blogga eg. Har en förkylning som väntar på att bryta ut. Känner hur det svider i halsen, skallen är tung och näsan allmänt hokuspokus.

Idag var det dags för babysim igen. Idag var Mejas mormor med och dokumenterade.



En lycklig tjej.



Heej mommo!



=)

Jag och Ninni bestämde oss även för att byta upp oss en nivå. Meja och Elsa är äldre än de andra bebisarna och det märks även i vattnet. Så ist för att dränka de små så fick vi plats i en annan grupp.
Onsdagar 9.30.


Kommentarer
Postat av: Liv

Tack för att vi fick låna pengar och lås! Ni är välkomna till oss på lördag om ni vill :) då får du låset och så kan jag bjuda på fika nån dag. Tror jag är skyldig dig flera fikor faktiskt :)

2011-09-07 @ 23:04:07
Postat av: Tora & Viggo

Ååh sötaste lilla godingen! Vi drar nog tillbaka till badet snart så Viggo får plaska av sig lite. :)



Jag köpte Viggos overall på smilebutiken.se och beställde först hem strl 80 men fick sedan reda på att den modellen jag köpte (tucky) är bebisoverall o mindre i storlekarna än de andra - då är 80 tydligen väldigt stor. Nu beställde vi hem storlek 90 och den ser bra ut. Hoppas att den håller hela vintern. :)

kraam

2011-09-09 @ 10:58:23
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...