Wordfeud


Om ni undrar vart jag har tagit vägen så är jag just där, på Wordfeud. Jag är fast! Jag hatar att jag älskar det så mkt! Jag funderar på att sätta upp lite användarregler.

Endast tillåtet att spela:

... när barnen HAR lagts, inte SKA läggas.
... om tvätten är upphängd.
... när maten är färdiglagad, inte under tiden.
... när bilen/vagnen står still.
... när gästerna gått hem.



Hmm, fortsätter jag så finns det ju ingen tid att spela.
Bra? Dåligt?
Gubben är lika fast så jag kommer ju undan med en hel del... ;)

Ps: Jag heter Toaletten för er som vill vinna en omgång. =)


Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

tyckte att det spelet var helt värdelöst, fanns ju massa ord som enligt dom inte fanns. GRAAAW!



Jadu här gick det superfort men det kan ta sin tid har jag hört, de där små tänderna ska ju jobba sig upp genom massa kött o äckligheter. ;)

Vi använder en som vi fick i någon babybox i Norge, mintsmak tror jag o han älskar den!

Vi får se om vi kan komma imorgon, vill sååå gärna! Kanske är elakt dock att ta med en snorunge som smittar alla andra :(



Kramar!

2011-09-20 @ 10:41:35
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Caroline Persson

Jag håller med!! Wordfeud är beroendeframkallande, och jag sitter och bli irreterad om det inte är någon som svara direkt på mina ord. Har dock börjat försöka att under dagtid, när jag pluggar, så får jag INTE spela. Bara under kvällstid!!:D

Kram!

2011-09-20 @ 11:04:36
URL: http://saraemmacarolinepersson.blogg.se/
Postat av: Liv

Jag lägger till dig nu! Är också fast.

2011-09-20 @ 11:34:28
Postat av: Hulda

hahah bra namn...jag är också fast. Började också med regler igår som att jag spelar när lilleman sover, och det rä ganska bra för på kvällen är jag själv så trött att jag knappt orkar själv. Tyvärr har ajg inte förmånen att ha en sambo som också är fast....försöker övertala honom att skaffa det så vi kan spela mot varandra men icke...

Jag lägger till dig jag också...jag har samma nick som på FL :-)

Postat av: ulrica

hahahahahahaha jag meeeed! =) La till dig direkt!



Satt och tänkte ringa dig in nan idag och säga att du måste adda wordfeud, men jag var för upptagen med att spela. Inte ens öppnat datorn på hela dan förren nu och då ser jag detta inlägg, haha =)

2011-09-21 @ 00:34:24
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...