Babyshower


När jag var gravid och väntade Meja fixade mina goa vänner en babyshower för mig. Supermysigt och något jag verkligen önskar alla väntande mammor. Så nu har väl traditionen förts vidare och denna gången vad det Louise tur att bli "duschad" när jag drog ihop ett gäng med hennes bästa vänner och överraskade henne igårkväll. =)

Bilderna får tala för sig själv:



  





        

  



  

  








Jag tror att alla som var där hade precis lika kul som Louise! En väldigt lyckad kväll! <3
Nu väntar vi med spänning på bebis som är beräknad till 26 maj. Måste ju erkänna att det ryckte en hel del i livmodern med allt bebisprat och små söta kläder. =)


Kommentarer
Postat av: L.

Oh ja e fortfarande helt lost haha, hade aldrig aldrig förväntat mej detta alltså!! Sjukt förvånad helt fantastiskt!! <3 tack igen!!!'

2012-04-23 @ 23:26:11

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...