Just an ordinary week

Ämne en vecka har passerat och man kan tro att jag glömt bloggen. Det har vart knäpptyst från tangenterna. Vad det beror på? Kan ju skylla på att det vart mkt på jobbet. Är ganska tufft just nu, men det får jag säkert inte skriva om. Finns tydligen sådana regler, att man inte får skriva att man mår dåligt på jobbet.

IAF, så har veckan för övrigt vart ok. Meja har vart gnällig i vanlig ordning. Liam har vart här och det har verkligen underlättat. Två barn är nog bättre än ett, så skönt när dom underhåller varandra.
I fredags kom farfar och han var, tillsammans med Kim och Liam, på Eric Saades konsert på Arenan. Jag och Meja hade tjejkväll en timme sen fick jag lite egentid.
Lördagen bjöd på sol och vi var ute på förmiddagen och en sväng på baksidan på eftermiddagen. Solen värmde riktigt gott. På kvällen gjorde Kim den godaste kalopsen jag någonsin ätit! Vi skrapade kastrullen ren. =)

Idag började dagen lika tidigt som gårdagen, innan sju. I natt har Meja sovit dåligt då hon vaknade i natt med feber. Kim åkte och jobbade en sväng och jag åkte med Liam till simskolan efter frukosten. Febern höll i sig hela dagen så vi var inte ute nåt. Farfar åkte hem efter lunch och Kim och Liam åkte till farmor och grattade henne på födelsedagen.
Ikväll somnade Meja tidigt och vi slappar i soffan. I morgon kommer min underbara mamma och passar Meja hela dagen eftersom att ingen av oss "kan" vabba.


Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

haha oooj på den bilden är hon inte nöjd va?

2012-04-15 @ 21:31:53
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: fh

:))

2012-04-15 @ 21:38:13

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...