Veckor passerar


Två händelserika veckor har passerat. Fyllda av massa mys med familj och vänner. Det har även vart en del sjukdom och massa jobb så bloggen har verkligen fått sig en knuff åt sidan. Datorn är lite mer organiserad nu, så äntligen fick jag in bilderna från dessa veckors möten.

Kör ett bildspel från förra veckan. Enjoy!

  



  



Kims syster och son kom på besök och stannade ett par dagar. Vi grillade och hade myspys och barnen lekte massor. =)

På fredagen fick vi besök av Ullis som hade med sig sina brorsbarn. Vi fikade lite och barnen lekte. Meja fick en "grattis-på-dopdagen-present" av Ullis och Nic, och jag och Kim fick ett fint kort som "grattis-på-bröllopsdagen".

  



  

(bilder lånade från Ullis)

Vi bestämde att vi skulle åka till Busfabriken med alla barnen på lördagen, och efter lite hit och dit blev det tillslut jag och Meja som gjorde Ullis med syskonbarn sällskap på ett något knökat lekland Men skoj hade vi och svettig blev jag. =)
  

Vet inte vad jag hade för inställning på kameran för det blev bara suddiga bilder från Busfabriken.

På lördagskvällen kom mina föräldrar och min syster med pojkvän hit på lite grille.
Men det blev inga bilder för jag var för trött för att komma ihåg kameran. Men det var god mat och trevligt sällskap. =)

Händelserik vecka som avslutades med lite extra timmar på jobbet på söndagen och ett snabbbesök av Ullis innan hon åkte tillbaka till Göteborg.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...