Sneak peak


Häromdagen var vi i huset och kikade. Åkte mest dig för att mäta om vi skulle få plats med en diskmaskin vi ville köpa, men passade på att mäta lite mer, dörrar och sånt. Nu var huset så gott som tomt och jag trodde det skulle vara "bättre" att se det tomt. Men nu var det istället lättare att se allt som måste göras... Trött, hungrig och distraherad av att Meja var överallt och ingenstans blev jag lite deppig. Men nu har jag sorterat upp och planerat hur vi ska lösa det. =)



Vi ser fram emot att fixa och dona, men jag vill gärna vara överallt samtidigt. Kommer jag på en idé så sprudlar min hjärna med idéer hej vilt och det kliar i fingrarna! Bra ibland, men för att inte köra fast och ha hundra oavslutade projekt så får gubben min dra i bromsen och väcka mig från min idékarusell. =)


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...