1000-bitars pusslet

Idag fick jag tummarna ur och åkte till gymmet och tecknade ett gymkort. (vilken jävla tid det tog, strulade som bara den, tog säkert 30 minuter!!)
Och så ska man ju fotas när man tecknar ett nytt kort. Där stod jag med Meja på armen och halva halsduken i munnen medan svetten rann i pannan! Snyggt!
Men nu är det gjort! Nu ska jag bara få ihop lite tid att åka dit. Familjepussel har jag hört att det kallas. Hur många bitar är det? 1000 bitars? För det kan jag. Undra om det levereras i en kartong med hela bilden på framsidan, typ som facit. Då kan jag pussla efter d. Toppen! Då kör vi på ett sånt. Finns d på Gekås eller?


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...