39 graders feber


Sjuklingen sov som en sjukling gör på natten; kasst! Vi var uppe en sväng och tog alvedon och välling nån gång vid 03 och sen "sov" hon lite sisådär fram till åtta. Febern ligger fortfarande på 39.
Från och till är hon ganska pigg, men lika ofta helt slut. Hon äter sämre idag oxå....

Nu försöker jag få henne att sova en stund i sin säng. Går sådär. Hon är van att sova i vagnen, men min mamma lyckades igår, så jag ger inte upp. =)
Under tiden hon sover ska jag oxå sova, iaf vila. Känner mig lite ... krasslig. =/



Meja ritar för första (?) gången.


Kommentarer
Postat av: sandra

vad duktig hon är! vilket fin penngrepp hon använder!

2012-02-07 @ 20:03:02
URL: http://sandrasliviord.blogg.se/
Postat av: Ida - mamma till Isabella

Så duktig hon är att hålla i pennan!



Svar: Docksängen hade jag och mina systrar när vi var små, så den har några år på nacken :) Sen har jag målat om den från gulnat vitt till rosa :)

2012-02-08 @ 12:51:04
URL: http://dagarmeder.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...