Vilken dag!!

Idag var en sån dag där jag önskade att jag hellre var hemma föräldraledig med tre ungar och bakade negerbollar än att vara på jobbet! Fy f a n!
Den tidiga morgonen flöt på oförskämt bra! Älsklingen skrapade bilen åt mig och jag var ifrån dagis innan det ens hade öppnat. Fick parkering på rätt sida vid jobbet och jag var tio minuter tidig! MEN...
Strax efter åtta fick jag veta att alla priser jag aktiverat var borta!! Puts väck! Någon hade raderat ca 300 artiklar!! Mitt i stressen med att lägga in allt i datorn igen går brandlarmet då det brinner i grillen på köttavdelningen.
Utrymmning i -10 grader!
Sen på det igen.
Får skitont i magen (stressmage) och kan knappt koncentrera mig. Det ena problemet avlöser det andra för alla avdelningar men vid två känns det som att jag är på spåret och tar lunch och köpte magmedicin.
När jag kommer tillbaka strular skrivaren på nåt j*vla konstigt sätt som jag knappt reder ut och mitt i denna frustration ringer chefen och ger mig en utskällning! Jag var så frustrerad efter denna dag att jag bara ville skrika!!
11 timmar senare gled jag iaf hem till min älskade familj. Det är tur jag har dom, annars hade jag inte orkat...


Kommentarer
Postat av: fh

hm veckan har börjat bra ():)

2012-02-13 @ 21:45:55
Postat av: Ulrica

Låter inget vidare vännen :/. Men veckan kan bara bli bättre! :)

2012-02-14 @ 01:04:59
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/
Postat av: Ninni

Tacksamt.. Hmpf..

2012-02-14 @ 02:41:07
URL: http://ninnirunemyr.blogg.se/
Postat av: Ulla

Låter som en kul dag på jobbet..

Ibland känner man sig SÅÅ uppskattad!

Kanske tur att jag inte började förrän 16, så slapp jag all uppståndelse.

Hoppas dagen idag blir bättre!

Kram Kram

2012-02-14 @ 07:31:08
URL: http://bullmamsen.blogspot.com

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...