det som göms i snö...


... dyker upp i tö. Vi går just nu igenom varenda låda och skåp här hemma för att hitta, det vi tycker är onödigt ägande av saker. Har nämligen hittat en superbra sida på Facebook där man kan sälja ALLT. Än så länge har jag blivit av med ett par skor, ett fotbad och ett spel. Idag fyndade jag även en potta för en billig peng.



Den röda blev vår idag. =)

Jag tycker det är charmigt med second hand prylar. De har lixom en historia. Vissa prylar är till och med snyggare när de är lite slitna. Jag hade gärna inrett hela vårt hem med den senaste stilen Shabby Chick, men vår lägenhet är lite mer "modern" så det hade bara skärt sig... =/



Fiin fint!
(bild lånad från google)


Kommentarer
Postat av: Ninni

Smidig potta! Såg dem på sidan ;)

2012-01-19 @ 21:41:10
Postat av: Tora & Viggo

ja skojar du eller? I love Shabby chic!



Sv: Fjädergrejen är från Tradera, the one and only!

2012-01-20 @ 09:53:53
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Hulda

Åhhh snälla berätta hur jag hittar in på den sidan på Fb!!! Vi letar syskonvagn till en förbannelse just nu :-)


Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...