Fortfarande sjuk


I morse ringde jag till vårdcentralen. Kände mig inte friskare, trots nästan fem dagar med antibiotika. Fick en tid kl 11. Gjorde nytt blodprov som visade sämre värde än i torsdags. Alltså hade inte antibiotikan bitit alls och jag har ist blivit sämre. Skickades på lungröntgen, svaren kommer i morgon.

Jag är så sjukt trött. Sover nästan ingenting på nätterna, eftersom jag hostar så fort jag inte sitter upp i 90 grader. Har förövrigt sovit sittandes i en och en halv vecka nu vilket inte gjort underverk på ryggen heller!
Vill bara att detta ska ta slut! Tanken på att jag ska börja jobba på måndag är lite skrämmande. Hoppas verkligen jag är frisk då!
Att ha feber såhär länge är verkligen inte bra. Har nu förlorat två kg och ser ut som ett spöke. Ihåliga ögon och svag kropp.

Jag ska iaf försöka komma igång lite med bloggandet igen. Så jag får annat att tänka på...

Kommentarer
Postat av: ulrica

Får verkligen hoppas den nya medicinen hjälper! Du har verkligen dragit på dig en rejäl influena, eller om man ens kan kalla det det :/ Friska tankar nu gums! =)



Ps. släng nu ihop en liten kort resume med bilder från nyår och dagarna runt omkring =) Längtat efter ditt bloggande och scrollat ner bland samma inlägg hur många gånger som helst nu. Ds.

2012-01-09 @ 18:15:52
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/
Postat av: Hulda

Satt senast bara för några timmar sedan och undrade om något hade hänt dig eller er eftersom jag inte har sett något på fin blogg på länge. Krya på dig!

2012-01-09 @ 20:57:42

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...