Min åldringsdag


Idag har det vart min födelsedag. Den började mysigt med sång och present på sängen, sen blev det en snabbfrukost innan vi skulle vara på dagis. När vi kom därifrån fikade vi med mina favvokondisbitar och sen har jag vilat resten av dagen. Älkslingen lagade god mat ikväll och det fick bli vatten till d. Resten av kvällen har vart lugn.
Igår skulle vi eg vart iväg på lite överraskningar för mig, men jag orkade tyvärr inte. Jag var helt slut efter dagis att jag sov en timme när vi kommit hem. Fick dåligt samvete när älsklingen var tvungen att avboka allt han fixat, men bättre det än att inte kunna njuta av det.
Nu ska jag mysa lite med min man. I morgon är det dags för dagis igen.



Muummss...


Kommentarer
Postat av: ulrica- 28-årig tjej från västkusten

Hoppas du fick en mysig dag =)

Får väl skicka ett grattis här med så att jag grattat dig på alla vis som går (min blogg, din blogg, fb, telen och kort via posten- som jag hoppas kommit fram?) nu när jag inte bor i Halmstad... Vi får fira dig snart gums!

Puss och kram!

2012-01-13 @ 00:36:55
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/
Postat av: Eva och Melker

Ett stort GRAAAATIS! en dag för sent men hoppas det går bra ändå.

Krya på dej! Har hört att du gått igenom en riktig pärs.

2012-01-13 @ 10:49:07

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...