Multitasking

Idag har jag varit ledig från jobbet. Och tur var väl det, förihelvete vilken natt d var! Jag kom hem sent efter ett möte med facket direkt efter jobbet och låg i sängen och frös i mer än en timme innan jag kunde somna. Vid två på natten började Meja gnälla och kasta nappen i sömnen och det var ett jävla spring in i barnrummet. Liam satt upp i sängen å fattade noll eftersom han sov fortfarande. Sen började kattjävlen! Jama och vill ut och in om vartannat! DÖ!! (menar inte d nu, men tänker d varje natt!)
D var en bitter morsa som vaknade vid halv sex när älsklingen kom in med en ledsen tjej som vägrade somna om. När hon väl var på väg så började Liam ropa från rummet och jag rusade upp fly förbannad! Underbara barn!

Dagen blev ändå mysig. Efter frukosten tig vi pulkan till lekplatsen. Liams gamla dagiskompisar var där så dom hade riktigt skoj! =) När vi kom in igen kom min mamma och jag lagade middag till oss. Sen var hon barnvakt medan jag fick massage på jobbet. När jag kom hem igen fikade vi och när hon åkte var det dags att förbereda kvällsmaten och bada båda ungarna. Multitasking på hög nivå. Kvällen har tillbringats i soffan å snart blir det sängen och ett par avsnitt av Revenge. =)
I morgon är det jobb igen.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...