Working like an ...

Idag var det dags att sätta fötterna på jobbet efter mer än ett års "semester" (som många felaktigt vill kalla det!). Morgonrutinerna har jag planerat sen länge och dom funkade fint även i praktiken. Jag hann skrapa rutorna på bilen innan dagis hade öppnat och lämningen gick finfint. Jag var i tid och dagen flöt på bra. Mkt att ta in, komma ihåg och lära sig, men om en vecka är jag nog på banan som om inget hade hänt. Jag hann precis hem innan lillan skulle lägga sig och är helt slut nu. Det blev ingen mjukstart precis, 7-17.45! Har lämnat ett schemaförslag till jobbet idag som jag ber till gudarna att få igenom...

Nu blir det slappa framför teven innan det är dags för sängen och en ny dag med jobb och möte i morgon.


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...