Lediga onsdag


I onsdags var jag ledig och passade på att fylla dagen till bredden. På morgonen gick jag och Meja en runda till Flygstaden i det fina vädret. När vi precis kommit hem vid elva snåret kom Magda hit. Hon var jättegravid, men pigg och fräsch! (Hoppas bebis har kommit i skrivande stund.) Jag lagade middag och vi tjötade en massa medan Meja vägrade sova och låg i puffen på sitt rum och tittade på Pingu. (Herrejösses vilken snäll unge vi har!)

På eftermiddagen styrde jag och Meja ner till Trönninge och till Frida och Neo. Fick massa bebismys. Meja var väldigt förtjust i Neo och skulle hela tiden ge honom leksaker, filtar, nappar och gunga honom i babysittern... Vi fikade goda semlor och pratade lite mellan varven. Jag tror inte jag satt still i mer än tre minuter i sträck. Sprang efter Meja hela tiden. Så det var en trött morsa och en ännu tröttare liten tjej som åkte hem två timmar senare.



Neo. Bild från den 3 februari.

(Var nog yr i bollen för jag glömde kameran på båda besöken!)


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...