Sol sol

Dagen började tidigt och vi satt vid frukostbordet redan vid sju. Jag hann köra en maskin tvätt, en maskin disk, plocka, damsuga, packa väskorna och klä oss innan vi styrde mot Lidl för att handla fika till dagens playdate.
Runt halv elva var vi hos Tora och Viggo och tryckte massa kaffe och kakor. Barnen lekte en stund till det var dags för Meja att sova. Lagom till hon vaknade kom solen fram och vi packade ner barnen i vagnarna och gick till stan...
Fyndade en tröja till mig och en jacka till Meja. (bilder kommer)
När jag och Meja kom hem rotade jag fram vårjackan och nu står vårskor till mig högst på priolistan! =)


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Vårjacka står på min! Haft samma tråkiga jacka både höst och vår i flera år nu :/ vad ska man ha nu??



Väntar fortfarande på ditt samtal by the way ;)

2012-03-22 @ 12:19:16
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...