Olycka på dagis

Inte nog med att jag hade inventering (ni vet ju alla hur kul det är, spec när solen skiner), så ringde de från dagis vid tio och berättade om att Meja hade trillat baklänges rakt ner i marken när de satt ute och åt frukt. Olyckligtvis slog hon huvudet på en sten oxå. Hade blött en del och vart ledsen men sen hade hon piggnat till och gått runt. Dessa jäkla olyckor! =( Som tur var gick det bra denna gången...

Jag kom ifrån jobbet redan vid 12 så nu busar vi i trädgården. Jag försöker sola mina bleka ben och försöker undvika sola mina brända armar.


Kommentarer
Postat av: tora

Vaaaa?! Stackars Mejafisen! Jag hade fan fått panikångest. Är hon pigg nu? Är det ett stort sår? Gaaah lilla älsklingen då.. :'(

2012-05-02 @ 14:29:25
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...