En uppfräschning

Med hus kan man göra vad man vill, men inte när man vill. Man måste planera, både ekonomiskt och praktiskt, och vissa saker blir mer en dröm än en impulsgrej.
Jag är så nöjd och glad över vissa platser i huset, som är mysiga, fina och som ger en härlig känsla i hela kroppen. Men det finns även de rum som får mig att känna olust till att vara där och en liten känsla av besvikelse. Vi har våra planer men ibland får man göra det bästa av situationen och det var just det vi gjorde i köket i helgen. =)
Jag provmålade två skåpsluckor vita för ett tag sedan och det blev helt ok, så nu är "alla" luckor vita och har fått fina handtag. Nu kan jag känna mig lugn och tillfreds till sommaren, då vi förhoppningsvis ska göra om köket helt. =)
 
 
Köket före.
 
 
Köket efter.
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Snyyyggt!! :)

2012-11-25 @ 22:15:28
URL: http://beliveindance.blogg.se

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...