V 34

Då har vi passerat halva V 34 och förra veckan var vi på Mvc för kontroll.
Sf måttet var 31, och ligger nu på linjen, (har legat över innan). Lillebror är inte fixerad, han står ganska högt till och med, och är då rörlig, men fortfarande med huvudet ner.
Lillebrors hjärtslag låg först på 132 och sen pinnade de upp på 148, typiskt pojke lade BM till. (Vilket av det hon menade är oklart. Meja låg tex alltid högt.)

Mitt blodtryck var lite högre, dock blev Kims anteckning 165, vilket låter helgalet, så där saknar jag exakta siffror. 😋 Järnvärdet var samma som sist, 111 och sockret låg på strax över 5. Totala viktökningen sen start är +15 kg.

Nu är jag inne på min sista arbetsvecka och det känns helt rätt. Är tungt att dra runt på magen och sammandragningarna är täta. Ryggen värker allt mer och tröttheten börjar smyga på.
Än så länge har vi inte börjat boa, men idag fixade jag garderoben för lillebrors kläder och vi har lite smått börjat planera vart sängen och skötbordet ska vara. Har lovat Kim att packa BB väskan snart oxå.

Bilder från v 33 med Meja (orange) och lillebror (vit).


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...