Meditation

Igår kväll var jag, mamma och syster på meditation.
Det var första gången för oss tre men det verkade som de andra i cirkeln vart där ett par gånger tidigare.

Vi kom in ett litet rum med dämpad belysning. Det stod stolar i en cirkel stor som rummet och i mitten på golvet stod ett fat med höga blockljus. När kyrkklockorna slutat ringa sattes svag musik på. Vi fick i turordning hålla i en sten och säga rakt ut varför man bar där ikväll.
Jag var där för vägledning, att stressa ner och även för att få lite egentid. Och att jag var sjukt nyfiken! 😊

Sen var det dags för "vandringen". Vi slöt ögonen och följde rösten. 
Det var väldigt spännande men jag hade svårt att koncentrera mig och svårt att varva ner. Men det gav mig ändå några funderingar. 
Efter sessionen drog vi änglakort. Med kortet i sin hand berättade kvinnan, med hjälp av sin guide, vad de såg.


Detta kort drog jag.

Mkt tankar har snurrat i huvudet men jag känner mig mer lugn och harmonisk nu. Känns som jag fick mer energi efter meditationen. Det hela var väldigt intressant och jag kände mig direkt nyfiken på att gå igen! 😊


Kommentarer

Va sa du?:

Namn:
I will be back!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv här:

bloglovin
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...